tisdag 13 januari 2009

Mitt 2008

Hittade denna lista i en annan blogg och tyckte att det var kul läsning. Så här kommer mitt 2008 i ord.

- Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga som tur var.

- Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack gode gud för det!

- Vilka länder besökte du?
Turkiet

- Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
Mer pengar till shopping, ett hus i Åhus, mer tid för min familj och vänner – ja, listan kan göras lång.

- Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Usch, jag är så fruktansvärt dålig på datum, så – inget.

- Vad var din största framgång 2008?
Att jag fick nytt jobb.

- Största misstaget du gjort?
Misstag? Va? Jag? Haha!


- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej

- Bästa köpet?
Så många så jag har svårt att komma på bara ett.

- Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och åter kläder….Och så inredning och grejer till huset.


- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina underbara barn*kärlek*


- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
Apologize med One Republic
Stronger med Sanna Nielsen

- Var du gladare eller ledsnare i år jämförtmed tidigare år?
Mycket gladare om man jämför med 2007

- Vad önskar du att du gjort mer?
Sparat pengar, rest och njutit mer av att vara föräldraledig

- Hur tillbringade du julen?
Med familj och vänner

- Blev du kär i år?
Inte ny-kär men annars ja

- Hur många förhållanden?
1

- Favoritprogram på tv?
Sjukhuset och Greys Anatomy

- Något du önskade dig och fick?
Ett nytt jobb

- Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Kommer faktiskt inte ihåg.

- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ja, det finns säkert mycket som kunde gjort det bättre, men jag ska absolut inte klaga!

- Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Odd Molly

- Vad fick dig att må bra?
Min familj, vänner och arbetskamrater

- Vem saknade du?
Pappa – oerhört mycket

- De bästa nya människorna du träffade?
Killarna på jobbet

- Årets besvikelse?
Husköp som inte blev av

- Årets bästa?
Veckan i Turkiet

- Årets snällaste?
Johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar