tisdag 19 januari 2010

Sjuka barn och en riktig härva...




Idag är båda barnen sjuka. Elliot har hög feber och kräktes imorse. Moltas har "bara" feber. Har varit ganska sänkta på förmiddagen, men piggnat till lite på eftermiddagen.


Så himla trist att vara hemma....


Jag har försökt att vara lite effektiv, vikt tvätt och städat ur deras

garderober. Finns en massa annat jag behöver göra, men det verkar som om det blir jag som måste stanna hemma imorgon oxå så då får jag fixa det då. Hoppas verkligen att de snart piggnar till så jag kan jobba igen!


Var tvungen att ta några bilder på Moltas morgonfrisyr! Den slår verkligen allt! Får nog börja fundera på om han ska ha kvar det långa håret i nacken eller om vi ska klippa av det. Det är en ständig kamp varje morgon för att reda ut det!!


1 kommentar: