lördag 23 januari 2010

Tillfälligt avbrott...

Så drabbade då det mig som jag aldrig trodde jag kunde få... VINTERKRÄKSJUKAN!
I över tio år har jag klarat mig undan denna hemska åkomma. Jag har inte ens kräkt en endaste gång pga något annat heller på hela denna tid.
Men i torsdagsnatt var det min tur... Självklart skulle den drabba mig när Johan var bortrest och barnen fortfarande sjuka. Bästa timingen!! Som tur var kom svärmor en liten stund och hjälpte mig med dem på förmiddagen, annars vet jag inte hur jag skulle klarat det.

Alla planer på den bästa lördagen på mycket länge fick läggas åt sidan och nu sitter jag här utan man och barn och har ingen aning om vad jag ska hitta på...

Får väl försöka njuta av ensamheten, men det är inte riktigt min grej.
Barnen sover iaf hos mormor inatt, ett litet äventyr för dem. Kanske bra att få längta efter dem lite?
Imorgon tror jag vi gör en liten utflykt till EKO och någon möbelaffär. Lovat Elliot lite StarWars LEGO som tack för att han pysslat om mig så snällt när jag varit sjuk.
Hoppas nu bara att jag inte smittat dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar